У оквиру кампање „Корак за срце“, коју је покренула фармацеутска компанија Actavis, а која за циљ има едукацију о важности здравих стилова живота, у суботу, 7. маја 2011. године организована je шетња Београдском тврђавом, у којој је учествовало око 100 људи.
Пројекат има за циљ да позове све грађане да се придруже кампањи „Корак за срце“, кроз увођење редовних дневних шетњи у дужини од 3 километра.
Прва шетња у оквиру кампање одржана је 9. априла у пет градова Србије (Београд, Новом Саду, Нишу, Крагујевцу и Чачку). У истим градовима шетња је организована и 7. маја 2011. године, а будући развој пројекта обухватиће и друге градове у Србији.
Пројекат „Корак за срце“ подржало је Министарство за заштиту животне средине и просторног планирања, Туристичка организација Србије, бројне институције, установе и предузећа, међу којима је и ЈП „Београдска тврђава“.