Logo

Javni poziv za dostavljanje ponuda za davanje u zakup objekata na prostoru Beogradske tvrđave i parka Kalemegdan

JP„Beogradska tvrđava“
Beograd, Terazije 3/V

objavljuje
JAVNI POZIV
za dostavljanje zatvorenih pisanih ponuda za davanje u zakup na određeno vreme
objekata na prostoru Beogradske tvrđave i parka Kalemegdan
na kojima je nosilac prava upravljanja JP „Beogradska tvrđava“

1. JP „Beogradska tvrđava“ poziva sve zainteresovane ponuđače da dostave ponudu za zakup na određeno vreme objekata na prostoru Beogradske tvrđave i parka Kalemegdan (u daljem tekstu: objekti):

1) Objekat kulture – Prodavnica suvenira – poslovno prodajni prostor koji se nalazi sa leve bočne strane Stambol kapije gledano od ulaza iz pravca puta od Umetničkog paviljona „Cvjeta Zuzorić“ na Gornjem gradu Beogradke tvrđave, okvirne površine 13,7m2 + 1.5m2

2) Objekat kulture – ostava koja se nalazi sa desne bočne strane Stambol kapije gledano od ulaza iz pravca puta od Umetničkog paviljona „Cvjeta Zuzorić“ na Gornjem gradu Beogradke tvrđave, okvirne površine3,2m2 + 1.4m2

3) Objekat kulture – Mali barutni magacin na Gornjem gradu Beogradke tvrđave, okvirne površine 20m2

4) Objekat na Savskom šetalištu u parku Veliki Kalemegdan, okvirne površine 77m2.

Objekti koji se daju u zakup nisu priključeni na vodovodnu i kanalizacionu mrežu i ne postoji mogućnost priključenja na istu.

Za Objekte pod rednim brojem 1, 2. i 3. nije potrebno investiciono ulaganje pre početka obavljanja delatnosti.

Za Objekat pod rednim brojem 4. neophodno je investiciono ulaganje pre početka obavljanja delatnosti koje mora biti vršeno u skladu sa Zakonom o kulturnim dobrima („Sl. Glasnik RS“, br. 71/94, 52/11 i 99/11), isključivo na osnovu obezbeđenih prethodno utvrđenih uslova za preduzimanje mera tehničke zaštite, kao i pribavljene saglasnost na projekat i dokumentaciju za izvođenje investicionih radova od nadležnog Republičkog zavoda za zaštitu spomenika kulture – Beograd.

Predmetni objekti se daju u zakup pojedinačno.

2. Početna, odnosno najniža mesečna cena zakupa po metru kvadratnom objekta iznosi 720,00 dinara sa PDV-om.

3. Rok trajanja zakupa je:
• za Objekat pod rednim brojem 1. – 1 godina;
• za Objekat pod rednim brojem 2. – 1 godina;
• za Objekat pod rednim brojem 3. – 1 godina;
• za Objekat pod rednim brojem 4. – 15 godina.

4. Pravo na dostavljanje pisanih ponuda imaju pravna lica i preduzetnici (domaća i strana fizička lica – imaoci radnji) koji obavljaju registrovanu delatnost i koja ispunjavaju uslove iz Uputstva ponuđačima o dostavljanju zatvorenih pisanih ponuda za davanje u zakup objekata poverenih na upravljanje JP „Beogradska tvrđava“ (u daljem tekstu: Uputstvo), koje je sastavni deo konkursne dokumentacije.

5. Konkursna dokumentacija za davanje u zakup objekata, od dana objavljivanja javnog poziva u dnevnom listu „Danas“, biće objavljena na sajtu JP „Beogradska tvrđava“ – www.beogradskatvrdjava.co.rs i svi zainteresovani ponuđači mogu je preuzeti elektronskim putem.

6. Objekti se daju u zakup u viđenom stanju i neće se primati nikakve reklamacije koje se odnose na stanje u kome se nalaze objekti.

7. Ponuda mora biti pripremljena u skladu sa ovim pozivom i Uputstvom.

8. Ponuđač je dužan da, kao potvrdu ozbiljnosti ponude, uplati depozit u iznosu 300 % od ukupne početne cene mesečnog zakupa konkretnog objekta, odnosno:
• za Objekat pod rednim brojem 1) – 32.832,00 dinara;
• za Objekat pod rednim brojem 2) – 9.936,00 dinara;
• za Objekat pod rednim brojem 3) – 43.200,00 dinara;
• za Objekat pod rednim brojem 4) – 166.320,00 dinara.

Plaćanje depozita vrši se uplatom na tekući račun JP „Beogradska tvrđava“ broj 355-1012351-48 kod Vojvođanske banke a.d. Beograd, sa pozivom na broj 43050 (obavezan element dokaza o uplati depozita).

JP „Beogradska tvrđava“ će vratiti položeni depozit svakom ponuđaču, i to: ponuđačima čija ponuda nije proglašena za najpovoljniju, povraćaj depozita se vrši u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja obaveštenja ponuđačima o izboru najpovoljnije ponude; ponuđaču čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija, povraćaj depozita vrši se u roku od 5 (pet) dana od uplate iznosa dve mesečne cene zakupa koju je ponudio, dostavljanja dve blanko solo menice i potpisivanja ugovora o zakupu objekta.

U slučaju da ponuđač čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija odustane od potpisivanja ugovora, uplaćeni depozit mu se ne vraća.

Ponuđači su u obavezi da u obrascu ponude upišu tačan broj računa i naziv banke za vraćanje depozita. JP „Beogradska tvrđava“ ne odgovara za tačnost vraćanja depozita, u slučaju da podaci o broju računa i naziva banke nisu potpuni ili tačni.

Pisane ponude podnose se u zapečaćenoj koverti (otisci pečata stavljaju se na poleđini koverta, na sastavcima u svakom uglu poleđine koverta i obezbeđuju providnom samolepljivom trakom) na adresu JP „Beogradska tvrđava“, Terazije 3/V, Beograd, i to neposredno Opštoj službi JP „Beogradska tvrđava“, ili preporučenom poštom. Koverta sa ponudom mora imati oznaku „PONUDA za davanje u zakup (REDNI BROJ I NAZIV OBJEKTA ZA KOJI SE PODNOSI PONUDA) – NE OTVARATI“, a na poleđini naziv i punu adresu ponuđača.
Uz ponudu ponuđač obavezno dostavlja dokumentaciju predviđenu u Uputstvu.

9. Zainteresovani ponuđači mogu da dostave svoje ponude, sačinjene u skladu sa Uputstvom, najkasnije do 09. maja 2014. godine, do 11,00 časova. Komisijsko otvaranje dostavljenih ponuda izvršiće se istog dana sa početkom u 11,30 časova prema rasporedu sadržanom u Konkursnoj dokumentaciji, u sedištu JP „Beogradska tvrđava“, Terazije 3/V, Beograd, uz prisustvo ovlašćenih predstavnika ponuđača.

Ovlašćeni predstavnici ponuđača mogu prisustvovati otvaranju ponuda uz pisano punomoćje za učešće u otvaranju ponuda, koje se predaje Komisiji neposredno pre započinjanja postupka otvaranja ponuda. U slučaju da predstavnici ne predaju pisano punomoćje za učešće u otvaranju ponuda, mogu prisustvovati tom otvaranju po pravilu opšte javnosti, kao i sva ostala zaiteresovana lica koja prisustvuju otvaranju ponuda.

10. Neblagovremeno dostavljene ponude biće vraćene neotvorene ponuđačima, sa naznakom da su podnete neblagovremeno.

11. Ponude koje nisu zapečaćene i neprihvatljive ponude neće biti razmatrane, i biće odbijene.

12. Kriterijum za ocenu ponuda za davanje u zakup objekata je najviša ponuđena cena mesečnog zakupa po m2 objekta. Ako više ponuđača ponudi istu najvišu mesečnu cenu zakupa, a ispunjavaju sve zahteve iz konkursne dokumentacije, isti ponuđači će biti obavešteni da će se pristupiti postupku pregovaranja.

13. JP „Beogradska tvrđava“ će odluku o izboru najpovoljnije ponude za zakup objekata doneti u roku od osam dana od dana javnog otvaranja ponuda.

14. JP „Beogradska tvrđava“ može u svakom trenutku odustati od zaključenja ugovora o zakupu, bez obrazloženja i izvršiti povraćaj uplaćenih depozita u roku od 5 (pet) dana od dana dostavljanja obaveštenja svim ponuđačima o odustajanju od zaključenja ugovora o zakupu.

064/640 68 6

15. Svi ostali detalji vezani za postupak javnog oglasa definisani su u Uputstvu. Bliža obaveštenja i informacije mogu se dobiti na telefon: 064/640 68 64, kontakt osoba: Duška Pavlović.

064/640 68 6ZaZainteresovani ponuđači mogu razgledati objekte svakog radnog dana u periodu od 05. do 08. maja 2014. godine od 10,00 do 14,00 časova, uz prethodnu najavu i podnošenje pisanog ovlašćenja ovlašćenog lica ponuđača. Kontakt osoba je Nenad Đorđević, tel: 064/640 68 66.

17. JP „Beogradska tvrđava“ neće prihvatiti ponude u kojima ponuđač navodi da bi u predmetnom objektu obavljao delatnost koja bi negativno mogla da utiče na reputaciju JP „Beogradska tvrđava“, neprimerenu ugledu, nameni, značaju i ambijentalnoj celini zaštićenog kulturnog dobra od izuzetnog značaja kojim preduzeće upravlja (npr. organizovanje igara na sreću – kladionice, kockarnice i sl.).

18. Ugovor o zakupu objekta zaključuje se na određeno vreme.

19. U cilju uređenja objekata, na osnovu člana 14. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom, davanja u zakup stvari u javnoj svojini i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Službeni glasnik RS“, br. 24/2012), ponuđač čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija i koji zaključi ugovor o zakupu na određeno vreme, imaće mogućnost da, na osnovu prethodne saglasnosti JP „Beogradska tvrđava“ izvodi radove investicionog održavanja. JP „Beogradska tvrđava“ bi prethodno zaključila ugovor o poslovnoj saradnji sa ovlašćenim sudskim veštakom odgovarajuće struke, odnosno ovlašćenom organizacijom, u cilju izrade izveštaja o postojećem stanju objekata, sa opisom, predmerom i predračunom planiranih radova, pri čemu bi troškove izrade ovog izveštaja snosilo JP „Beogradska tvrđava“, ali će zakupac biti u obavezi da te troškove refundira JP „Beogradska tvrđava“, na osnovu ugovora o zakupu. Nakon okončanja ovih radova, zakupac bi, na osnovu zahteva za priznavanje troškova investicionog održavanja i date saglasnosti JP „Beogradska tvrđava“ imao pravo na umanjenje zakupnine u iznosu od najviše 50% od mesečne zakupnine sa PDV-om, i to do namirenja vrednosti radova sa PDV-om, za koje je JP „Beogradska tvrđava“ dala saglasnost, bez mogućnosti priznavanja svojinskih prava na objektu na osnovu ulaganja sredstava.